.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تساوی خانگی صنعت ساری در هفته هفدهم

تیم فوتبال طبرستان صنعت ساری در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود تیم مخابرات فارس متوقف شد.

تیم صنعت ساری که هفته گذشته مقابل تیم سپیدرود رشت به تساوی یک بر یک رضایت داده بود، در این هفته نیز درحالی که موقعیت های زیادی برای گشودن دروازه نماینده فارس از دست داد، به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت.

در این بازی که به علت بارش باران در زمینی لغزنده و با حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد، مصطفی کارگشا در دقیقه 20 برای پیام مخابرات فارس و میلاد جهانی در دقیقه 55 برای صنعت ساری گلزنی کردند.

این بازی با حملات گسترده صنعت ساری آغاز شد و شاگردان نادر دست نشان با برنامه وارد میدان شده بودند تا به دروازه میهمان شان برسند اما برخلاف روند بازی این شیرازی ها بودند که با شوت احتشام ساسانی و برخورد توپ با سر مصطفی کارگشا دروازه صنعت ساری را باز کردند. بعد از این گل صنعت ساری حملات خود را افزایش داد و حتی چند بارتا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما با بی دقتی مهاجمانش راه به جایی نبرد.

در نیمه دوم هم حملات پردامنه صنعتی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 55 مسابقه و از روی شوت زیبای میلاد جهانی خوش آتیه به گل تساوی رسیدند. بعد از این گل شیرازی ها به یک باز کاملاً دفاعی و تاخیری روی آوردند و در این میان موقعیت های گلزنی تیم صنعت با بی دقتی و بعضاً بدشانسی یکی پس از دیگری از بین می رفت.

بازیکنان صنعت در نیمه دوم این دیدار 3 مرتبه تیرک دروازه شیرازی ها را به لرزه درآوردند.

تیم صنعت با این تساوی جمع امتیازات خود را به عدد 20 رساند و با یک بازی کمتر نسبت به حریفان، در رده نهم جدول رده بندی گروه ب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.